번호 | 제목 | 게재수준 | 게재일자 |
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28 |
연예인 휴먼브랜드와 굿즈 특성이 패션 및 비패션 굿즈 구매의도에 미치는 영향
학진등재학술지
2020-12-31
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학진등재학술지 | 2020-12-31 |
27 |
패션 사회적 기업의 공유가치창출과 소비자의 의복추구혜택이 기업에 대한 태도와 구매의도에 미치는 영향
학진등재학술지
2020-12-31
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학진등재학술지 | 2020-12-31 |
26 |
When and how does customer engagement in CSR initiatives lead to greater CSR participation The role of CSR credibility and customer-company identification
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2020-07-06
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SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2020-07-06 |
25 |
When does customer CSR perception lead to customer extra-role behaviors The roles of customer spirituality and emotional brand attachment
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2020-07-01
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SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2020-07-01 |
24 |
SNS 특성과 의복쇼핑성향이 인스타그램 마켓에서의 패션제품 구매의도에 미치는 영향
학진등재학술지
2019-12-31
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학진등재학술지 | 2019-12-31 |
23 |
한국 패션브랜드의 위챗 공식계정에서 지각된 관계혜택이 브랜드 신뢰와 구전의도에 미치는 영향
학진등재학술지
2019-06-30
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학진등재학술지 | 2019-06-30 |
22 |
The Effects of Digital Signage on Flow and Brand Attitudes: The Mediating Role of Pleasure
학진등재학술지
2018-12-31
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학진등재학술지 | 2018-12-31 |
21 |
Does customer engagement in corporate social responsibility initiatives lead to customer citizenship behaviour The mediating roles of customer-company identification and affective commitment
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2018-11-30
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SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2018-11-30 |
20 |
The effects of digital signage attributes and content type on flow in apparel stores
SCOPUS
2018-10-31
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SCOPUS | 2018-10-31 |
19 |
뉴시니어 라이프스타일과 의복구매기준이 아웃도어 의류제품 디자인 선호도에 미치는 영향
학진등재학술지
2017-09-30
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학진등재학술지 | 2017-09-30 |