번호 | 제목 | 게재수준 | 게재일자 |
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17 |
The effect of touch simulation in virtual reality shopping
SCIE (Science Citation Index Expanded)
2022-10-15
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SCIE (Science Citation Index Expanded) | 2022-10-15 |
16 |
텍스트마이닝을 통한 3D 프린팅 패션에 대한 소비자 인식
학진등재학술지
2022-09-30
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학진등재학술지 | 2022-09-30 |
15 |
패션한복시대의 한복 전문교육 현황 연구
SCOPUS
2022-08-31
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SCOPUS | 2022-08-31 |
14 |
Can I touch the clothes on the screen The mental simulation for touch in online fashion shopping
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2022-07-08
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SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2022-07-08 |
13 |
패션상품 챗봇에 대한 신뢰 형성 요인 - 지각된 지능과 긍정적 인지의 매개효과를 중심으로 -
학진등재학술지
2022-04-30
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학진등재학술지 | 2022-04-30 |
12 |
한복브랜드 창업가 및 종사자 특성에 따른 한복 교육, 공공지원 수요 연구
학진등재학술지
2022-04-30
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학진등재학술지 | 2022-04-30 |
11 |
Moderated Mediation of Anticipatory Hope between Green Fashion Advertising Appeals and Word of Mouth -The Role of Perceived Consumer Effectiveness-
SCOPUS
2022-04-30
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SCOPUS | 2022-04-30 |
10 |
Social Media Usage and Social Capital -Focused on Fashion Instagram and YouTube-
SCOPUS
2022-02-28
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SCOPUS | 2022-02-28 |
9 |
The Effects of Consumers’ Mask Selection Criteria on Mask Brand Awareness and Purchase Intention for Fashion Masks
SCOPUS
2022-02-28
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SCOPUS | 2022-02-28 |
8 |
포스트 팬데믹 시대의 중고 패션 소비 인식 변화
학진등재학술지
2022-02-28
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학진등재학술지 | 2022-02-28 |