번호 | 제목 | 게재수준 | 게재일자 |
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18 |
신체이미지와 쾌락적 쇼핑성향 및 스키니 진 구매 시정보원 활용의 관계 연구
학진등재학술지
2017-05-31
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학진등재학술지 | 2017-05-31 |
17 |
The Role of Gender Differences in the Impact of CSR Perceptions on Corporate Marketing Outcomes
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2016-12-31
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SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2016-12-31 |
16 |
브랜드 친숙도가 친환경 의류제품의 지각된 가치와 구매의도와의 관계에 미치는 조절효과 연구
학진등재학술지
2016-08-31
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학진등재학술지 | 2016-08-31 |
15 |
Moderating Effect of Luxury Value Perceptions in the Relationship between In-Store Emotions and Perceived Brand Luxury
학진등재학술지
2016-02-29
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학진등재학술지 | 2016-02-29 |
14 |
Gender and Age Differences in Triple Media Usage Related to Outdoor Apparel Purchases
학진등재학술지
2015-10-31
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학진등재학술지 | 2015-10-31 |
13 |
Corporate Brand Trust as a Mediator in the Relationship between Consumer Perception of CSR, Corporate Hypocrisy, and Corporate Reputation
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2015-04-01
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SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2015-04-01 |
12 |
중국 유학생의 라이프스타일과 성별에 따른 한국 의류브랜드 체험과 태도에 관한 연구
학진등재학술지
2014-12-31
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학진등재학술지 | 2014-12-31 |
11 |
How CSR Leads to Corporate Brand Equity: Mediating Mechanisms of Corporate Brand Credibility and Reputation
SSCI (Social Sciences Citation Index)
2014-11-01
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SSCI (Social Sciences Citation Index) | 2014-11-01 |
10 |
미용서비스 마케팅믹스 요인이 미용실 만족 및 충성도에 미치는 영향
학진등재학술지
2014-08-31
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학진등재학술지 | 2014-08-31 |
9 |
한국 연예인 광고모델 속성이 중국 의류제품과 전자제품 광고효과에 미치는 영향
학진등재학술지
2014-06-30
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학진등재학술지 | 2014-06-30 |